Aukščiausios kokybės odontologijos paslaugos.

Mums svarbus kiekvienas klientas, todėl visuomet stengiamės rūpintis savo klientais taip, kaip savimi.

Reikalinga išankstinė registracija, tai galite atlikti:

El. paštu: info@ssoklinika.lt
Telefonu : +370 642 44000

INFORMACIJA PACIENTAMS KAIP ELGTIS ATVYKUS Į KLINIKĄ

Be išankstinės  registracijos ir konsultacijos telefonu pacientai į kliniką neįleidžiami.

• Pacientas į paskirtą vizitą atvyksta tiksliai numatytu laiku.
  • Į kliniką suaugęs žmogus atvyksta vienas. Tais atvejais, kai dėl amžiaus ar ligos pacientas negali atvykti vienas, jį lydėti gali TIK vienas asmuo, kuris atlydėto paciento laukia ne klinikos patalpose.
  • Į kliniką pacientas privalo atvykti su apsaugine kauke ir ją dėvėti viso apsilankymo metu, o ją nusiimti tik leidus gydytojui odontologui.
  • Pacientui temperatūra matuojama bekontakčiu termometru prie įėjimo durų, temperatūros rodmenys surašomi į apklausos lapą; pasirašoma epidemiologinė deklaracija (pirmą kartą užpildoma telefoninio pokalbio metu)
  • Įėjęs į kliniką pacientas privalo dezinfekuoti rankas dezinfekciniu skyčiu, užsidėti vieną antbatį, vėl dezinfekuoti rankas ir užsidėti antrą antbatį, dar kartą dezinfekuoti rankas ir tik tada įžengti į laukiamąjį.
  • Į gydomajį kabinetą pacientas gali įeiti tik pakvietus personalui. Kabineto duris atidaro ir uždaro tik klinikos personalas.
  • Prieš įeinant į gydomajį kabinetą būtina dar kartą dezinfekuoti rankas ar pirštines.
  • Pacientui įėjus į gydomąjį kabinetą ir atsisėdus, personalui paprašius, pacientas nusiima ir padeda ant popierinės servetėlės išoriniu paviršiumi į viršų kaukę ar respiratorių, po to skalauja burną.
  • Po vizito pacientas už atliktas procedūras atsiskaito registratūroje (saugiausia atsiskaityti kortele) ir, jei reikia , suderina kito vizito laiką.
  • Išeidamas iš klinikos, pacientas nusiima antbačius, juos išmeta į tam skirtą talpą ir dar kartą dezinfekuoja rankas.

Parašykite mums.